Ystävykset - eka kerran naisen kanssa


 


Oli kulunut muutama viikko siitä, kun tein palveluksen vanhalle ystävälleni Riitalle. Opetin hänen 17-vuotiaalle pojalleen rakastelun alkeita. Tuo yö oli todella ikimuistoinen, toivottavasti meille molemmille. Kun aamulla lähdin Riitan asunnolta, jäi Julian vielä sänkyyn makaamaan. Hänessä oli jotain uutta, aikuismaista, miehistä. Minulle yö oli tarjonnut elämyksen, ehkä niitä kuuluisia once-in-a-lifetime -juttuja. Nuori, innokas poika antamassa minulle kaikkensa ja löytämässä uutta sekä itsestään että seksuaalisuudesta.

Nyt en ollut kuullut Riitasta sanaakaan sen jälkeen. Huolestuin, sillä pelkäsin, että minun ja Julianin kohtaaminen voisi vaikuttaa ystäväni ja minun väleihin. Ja se oli viimeinen asia, mitä halusin. Riitta oli minulle rakas niin monella tapaa ja olin onnellinen siitä, että olimme löytäneet ystävyytemme uudelleen vuosien tauon jälkeen.

Päätin tehdä yllätysvisiitin. Haluaisin kysyä Riitalta kasvokkain, olinko tehnyt jotain väärin, kun olin ollut Julianin kanssa – tai oliko Julian sanonut jotain minusta. Piipahdin vielä hakemassa viemisiksi hieman kukkia sekä pullon hyvää punaviiniä. Valitsin merkkiä, josta tiesin Riitan pitävän.

Riitta oli iloinen minut nähdessään. Hän kertoi, että Julian oli juuri lähtenyt kavereidensa kanssa viikonlopuksi pois. Nuorilla miehillä oli kuulemma nuorten miesten huvit. Varovasti aloin kysellä Julianista muutakin, mutta Riitta käyttäytyi kuin mitään outoa ei olisi tapahtunut koskaan.

-        Riitta, tulin luoksesi, koska olin huolissani. En ole kuullut sinusta mitään pariin viikkoon ja ajattelin jo, että se mitä teimme Julianin kanssa on jotenkin vaikuttanut ystävyyteemme.

-        Höpsis Silja, olen vain ollut niin kiireinen. Töissä on kaikkea ja on hieman murheita ex-miehestänikin. Olen ollut hiukan alamaissa hänen takiaan.

-        Entä Julian?

-        Oi, hän oli onnellinen kohtaamisestanne. En tietenkään kysellyt mitään yksityiskohtia, mutta näin pojan kasvoilta, että hän oli kokenut jotain ihanaa. Oikeastaan olen hieman kateellinen hänelle…

-        Mistä? Minusta?

-        No tavallaan….

Nyt kun pahin pelkoni oli ollut aiheeton, saatoin rentoutua lopullisesti. Kaadoin meille reilut lasilliset punaviiniä ja kilistimme elämälle sekä kokemuksille. Riitta hymyili minulle iloisena ja olin onnellinen, että saatoin olla ystäväni tukena.

-        Mitäs sanot, jos lämmitetään sauna ja otetaan vielä toisetkin lasilliset punaviiniä?

-        Kuulostaa hyvältä, tosin minulla ei ole puhtaita vaatteita, enkä haluaisi mennä likaisissa kotiin.

-        Et lähde tänään kotiin. Koska Julian on poissa, saat luvan nukkua ensi yön minun seuranani. Olen ollut niin yksinäinen viime ajat, että kaipaan juttuseuraa ja kumppania, jolle purkaa sydäntäni.

Iltaa vietettiin syöden, juoden ja nauraen. Muistelimme nuoruuden seikkailuja, interrail-reissausta sekä villejä opiskelijabileitä, joissa olimme nuorina yliopisto-opiskelijoina päteneet. Saunoimme pitkän kaavan mukaan ja illan päätteeksi istuimme olohuoneessa pyyhkeet päällä ja hiukset märkinä. Vaikka kello alkoi uhkaavasti lähennellä puoltayötä, nautimme kahteen pekkaan jääkylmät siiderit.

-        Riitta, tämä oli ihanaa! Olen nuortunut varmaan viisi vuotta kanssasi.

-        Minä myös, ihana kun tulit. Mutta nyt on aika käydä nukkumaan.

-        Minulta puuttuu kyllä yöpaita?

-        Et tarvitse sitä ensi yönä. Tulet nukkumaan minun kanssani. Jos sinua asia häiritsee, niin minä voin nukkua myös ilman yöpaitaa.

Kömmimme samaan sänkyyn vierekkäin, kumpikin omalle puolelleen. Ympärillä oli vain läpitunkeva pimeys. En saanut millään unta, ja kuuntelin minulle oudon talon ääniä. Yritin kuunnella, joko Riitta nukkui, mutta korvani tavoittivat vain hiljaisuutta.

Peiton kahahdus ja tunsin Riitan vartalon omaani vasten. Hänen lämmin ihonsa silitti minun kylkeäni ja hänen kätensä kietoutuivat ympärilleni. Riitta painoi lantionsa omaani vasten ja tunsin pakaroillani hänen karhean sänkensä.

Olin yllättynyt, mutta en pahoillani. Vaikka nuorina tyttöinä olimme tehneet kaikenlaista, niin tämä meiltä oli kokematta. Ja minulla oli muutenkin onnettoman vähän kokemuksia naisista. Silloin tällöin olin toki suudellut työkavereiden kanssa, mutta kyseessä oli enemmänkin pilailu kuin totinen pussailu.

Riitan käsi otti kiinni rinnastani kuin punniten sitä. Hän ei sanonut sanaakaan, mutta ihanat sormet silittivät herkän ihoni pintaa. Sen jälkeen sormet hyväilivät varovasti nänniäni, joka ponnahti ilosta heti pystyyn. Riitta jatkoi rintojeni hyväilyä samalla, kun hänen lantionsa teki laiskaa kahdeksikkoa pakaroitani vasten. Ystäväni kävi todella kuumana.

Otin Riitan käden omaani ja puristelimme yhdessä rintojani. En ollut mikään isorintainen, ja kouramme mahtuivat kietomaan rinnan nätisti sisäänsä. Riitta suuteli niskaani, ihanat kuumat huulet piirtelivät viivoja iholleni, enkä voinut muuta kuin ähkäistä mielihyvästä.

Käsi tunnusteli vatsani ihoa ja silitti sitä siirtyen alaspäin. Sormet tunnustelivat karvojani, jotka olin jättänyt ajamatta. Varovasti Riitta raotti vakoani ja siveli kostunutta pintaa. Hänen sormensa leikkivät varovasti klitoriksella ja hän hyväili minua kuin kokeillen, miten pitkälle voisi mennä.

Olin leikissä mukana. Ohjasin Riitan sormen sisääni ja työnsin sen syvemmälle. Hän liikutti sormeaan sisälläni, ensin hitaasti ja sitten hieman lujempaa. Mukaan tuli toinen sormi ja lopulta kolmas. Tunsin täyttyväni Riitan kädestä. Myötäilin lantiolla hänen liikettään ja kuulin, kuinka ystäväni huohotti niskaani kiihkoissaan.

Orgasmini tuli yllättäen ja se tuli niin lujana, että menin kokonaan lukkoon. Aalto toisensa jälkeen löi lävitseni ja tunsin, kuinka valuin Riitan sormille. En voinut sanoa sanaakaan, silmäni olivat tiukasti kiinni ja kelluin mielihyvän aalloilla.

Huomasin kyllä, että Riitta tiesi, kuinka naista hyväillään. Orgasmin jälkiaalloissa hän otti minut tiukasti syleilyyn ja suuteli suutani. Ihana ystäväni maistui hieman siiderille ja hellästi huulet vastasivat omiini. Uppouduimme pitkään, hitaaseen suudelmaan ja varovasti siirsin oman käteni Riitan lantiolle. Sieltä se valahti kuin varkain jalkojen väliin ja tunnusteli Riitan pyhintä. Sivelin ensimmäistä kertaa toisen naisen vaginaa ja tunnustelin, kuinka erilaiselta se tuntui omaani verrattuna. Työnsin sormen sisään ja runkkasin laiskasti Riitan poimuista sisusta. Otin sormen ulos ja maistoin ystäväni makua. Hän maistui erilaiselle kuin minä, ehkä hieman makeammalla ja tunsin maussa sen kiihotuksen, jonka itse olin saanut aikaan.

-        Nuole minua Silja, Riitta kuiskasi korvaani.

Siirryin Riitan jalkojen väliin ja nuolaisin vakoa ylhäältä alas saakka. Suutelin klitorista ja imaisin sitä hellästi. Työnsin sormen uudelleen sisään samalla, kun maistelin Riitan vakoa. Nuolin huulia ja sivelin kielelläni hitaasti klitoriksen herkkääkin herkempää päätä. Kuutelin, kuinka Riitta vaikeroi ja tahtoi koko ajan lisää. Runkkasin Riitan reikää lujemmin ja imin klitorista kuin joskus miehen kalua. Kuulin nyyhkytystä ja voihketta ja tunsin sormissani, kuinka Riitta tuli. Hän sai monta pientä orgasmia peräkkäin ja jokainen niistä sai huutamaan hänet entistä kovempaa. Hän painoi kasvoni pilluaan vasten ja innosti minut nuolemaan entistä kovempaa. Orgasmien aalloille ei näkynyt loppua, vaan Riitta vavahteli ja tärisin niiden voimasta. Lopulta tunsin, kuinka hän sulki jalkansa ja minun oli pakko nousta ylös.

-        Sinä Ihana, Riitta kuiskasi varovasti. Hänen kasvonsa olivat hiestä märät ja suutelin pisaroita pois hänestä yksi kerrallaan. Suutelin rintakehää, jossa valui hikinoroja. Nuolin hänen karheita nännejään, jotka olivat vielä orgasmin jälkeen kivikovat ja aristavat.

 

Siirryimme lusikkaan; minä taakse ja Riitta eteeni. Otin ystäväni rinnat käsiini ja työnsin nenäni hänen ihaniin, tuuheisiin hiuksiinsa. Ne olivat edelleen kosteat ja tuoksuivat hyvälle. Suutelin hellästi Riitan kaulaa ja tunsin huulillani hänen tihentyneen sykkeensä. Kokemus oli erilainen kuin kenenkään miehen kanssa. Tyydytys meni minussa syvemmälle ja tunsin yhteyden herkemmin. En tiedä, johtuiko kaikki siitä, että olin ensimmäistä kertaa naisen kanssa vai siitä, että kyseessä oli ystäväni. Sen kuitenkin tiesin, ettei tämä kokeilu jäisi viimeiseksi.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Yllätysten valtaistuin

Sweet voyeur

Aqua l'amour - rakkauden vesi